tisdag, augusti 30

Lite nyheter....

..... har trillat in i netbutiken....
Nu har det hänt något i shoppen också, de vackra tavlorna finna det bara några kvar....
Men dessa kommer komma in på nytt igen.....
Nu drar jag & barnen till stockholm, medans mannen håller ställningen här hemma ett par dagar till....
Formex mässan väntar för min del & besök av farmor & farfar för barnens del....

Sista Onsdagen i månaden väntas imorgon, vilket innebär öppet i butiken mellan 12-18.....
Min man välkomnar er ut.....
Till helgen har jag öppet precis som vanligt mellan 11-15 och då finns söta Catarina där för att hjälpa till... 
Nu måste jag packa, tyvärr kommer inga paket skickas förrän jag kommer hem från Stockholm....
Jag packar ner kameran och lovar er bilder från mässan, om det är någon som är sugen på att besöka mässan så har jag 4st biljetter liggande, skicka ett mail så hör jag av mig....

Kram Kajsa
Och tusen TACK för alla goa kommentarer, tyvärr har jag inte haft någon tid över för att kika in hos er...

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Driver du med salg over nett? Bor veldig langt unna, men kunne tenkt meg å kjøpt varer hos deg.
    Toril

    SvaraRadera
  2. Underbara höstnyheter!
    Ha en härlig lördag.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej Kajsa! Vad mycket fint du har. Hoppas att du hittar mycket vackert på Formex för jag antar att det är där du är :) Hade gärna varit med uppe jag också men det får bli nästa gång.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du hade en bra Formexhelg! Vi valde bort Formex denna gången till fördel för Formland som vi var nyfikna på. Och det var kul att ha varit där, men vi tycker nog att Formex är strået vassare. Mer puls, mer energi och ett högre tryck - helt enkelt!

    Kram Jennica

    SvaraRadera