onsdag, augusti 17

Hos Rif.....

Idag hade tjejerna på Rif, lite förhandsvisning på kommande keramik....
Jag är en stor fantast av all denna härliga keramik, så jag la till på beställningen som skall komma i höst....
Det nya inför hösten, var super läckra couscous fat, serveringsfat som mäter 50cm., en ny färg som kallar sig ljung och givetvis det marinblå, som jag tror mycket på.....
Det var en härlig dag, och jag hann med både frukost & lunch, träffade även gulliga ägaren av
Nydahl Inredning... Så en perfekt dag på jobbet, helt enkelt....

Imorgon tar jag båten över sundet, för att hämta inspiration inför kommande höstsäsong.....
Nu väntas bad med ungarna.... Ha en mysig kväll!!!

Kram Kajsa

6 kommentarer:

  1. Åh, vilka snygga saker!
    Jag gillar hösten och nästan längtar efter att duka med lite maffigare porslin nu..

    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Härligt att träffa dig & så lustigt att jag kände på mig att det var just du som hade Enkla Ting!
    Det blev så klart omgörning i butiken när jag kom hem igen & känner mig så nöjd.
    Fina bilder du tagit därifrån!
    Mailar dig lite om det vi pratade om.
    Ha det så bra,vi ses
    Varma hälsningar
    Lise-Lotte

    SvaraRadera
  3. Rejält, tidlöst och grymt snygga! ME WANT!

    Vet du hur otroligt HÄRLIGT och FINT hem du har!
    Inredning är något du kan minsann!!
    Kram Hilla

    SvaraRadera
  4. Mmmm vad mycket fint ,blir sugen nu till nya köket
    Ha en bra dah

    SvaraRadera
  5. En perfekt dag på jobbet, vad härligt!
    Ha en fin fredag

    SvaraRadera
  6. Älskar älskar älskar den keramiken! Kommer ihåg när jag var i Marocko och hade en tuung resväska hem! Ser fram emot att se höstens nyheter!

    Kram Jennie

    SvaraRadera