onsdag, januari 11

De första nyheterna....

De första nyheterna ligger i shoppen....

Hoppas ni haft en fin dag, såg precis programmet Biggest Looser, jag blir så känslosam när jag ser & hör deras historier... Själv har jag varit jätte duktig sedan lite innan jul, varit ute & sprungit ett par gånger per vecka, för jag har anmält mig till Göteborgsvarvet som går av stapeln den 12 maj.....
Så det är bara gilla läget, tävlingmänniska som man är....
Jag mår så bra när jag sätter av tid till det, men tyvärr är det så att det första man drar in på
när man har mycket att göra är träningen, egentligen borde det vara tvärtom,
då man får en massa energi av att hålla igång.....


Ha en mysig kväll.... Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Jag håller med, träning gör en full av energi och ork.

    Kram Mia

    SvaraRadera