måndag, januari 30

Vackra Måndag.....

Hoppsan, det var länge sedan det blev ett inlägg här på bloggen....
Jag har börjat få in en hel del nya saker i butiken, det börjar hända lite i den nya delen,
då jag äntligen fått börja möblera....
Här inne var jag också tvungen att flytta runt på saker & ting, det är något med våren,
jag får en sådan lust att vilja förändra....
 Här är senaste möbleringen, lite förändring i vardagsrummet.....
Kvistar av olika slag för att det skall ske något, några i vatten för att de skall slå ut
& några vackra precis som de är.....
 Nej, nu måste jag skynda mig, har lite att förbereda ute i café delen då mina tjej kompisar
 kommer på besök i kväll....

Hoppas ni har en fin måndag.... Kram Kajsa

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig kväll...Hoppas det är bra med dig?

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. ser vackert ut ...och avspeglar ett lugn tycker jag ...*ler.

    Hoppas ni får en fin , fin kväll ute på cafeét

    Kram från Göteborg .

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka fina bilder, älskar vasen och lyktan ;)

    Kram F

    SvaraRadera