lördag, januari 21

VÅR KÄNSLOR.....

Nu är jag hemma igen efter ett par härliga dagar i Stockholm tillsammans med syster....
Vi har gått loss på Formex....
Vi har ätit gott....
Vi har skrattat massor....
Vi har saknat våra familjer....
Vi har bara varit tillsammans....
Vi har haft det helt underbart....
När jag tog steget in i huset kände jag direkt att jag måste plocka in lite vår....
Jag hann precis ut och plocka in ett par kvistar innan snön börja falla....
& helt plötsligt kändes våren väldigt långt borta igen....
Nu blir det mys med familjen....
Kram Kajsa

2 kommentarer:

  1. Mysigt med formex! Hoppas du hittade massor av inspiration!
    Trägrenar är så vackert! Tänk vad mycket fint naturen skänker oss!

    SvaraRadera
  2. Usch ja! Varför skulle den där snön komma....? Och nu blaskar det ändå bort, och så fryser det och så blir det ett elände att köra.... Nä, nu vill i alla fall ha våår!!

    SvaraRadera