söndag, januari 22

Söndagen....

Idag har det varit en riktig söndag, lugn & ro & inga måsten......
Nu sitter jag här i soffan & känner mig hur nöjd som helst, för jag har hunnit städa min garderob, barnens garderob  & klädkammaren....
Med en skön känsla att det äntligen blev gjort.....
Imorgon väntar jobb & barnen skall på dagis, jag längtar efter att ha öppet i butiken,
jag är en sådan person som gillar att ha att göra, ordning & reda, jag gillar rutiner....
Så full planering inför lördagen den 11 februari, då jag öppnar upp igen....
JAG LÄNGTAR......

Hoppas ni haft en skön söndag.... Kram Kajsa

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin bild! Ska bli spännande att komma ut och se hur det blir med er utbyggnad av butiken.
    // Jennica

    SvaraRadera
  2. Så vackert Kajsa ! Tänk nu hittade jag äntligen till dig :) Det var längesen jag var ute hos dig , men jag tittar ut en dag ! Spännande att se allt det nya .
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera