måndag, februari 25

Ny vecka...


Sjukstugan fortsätter här hemma, 
jag är fortfarande inte helt hundra & Alice är snorig och lite febrig...

Köksrenovering blandat med influensa har inte varit någon hit, allt har dragit ut på tiden...
Men jag ser ljuset i tunneln och förhoppningsvis skall vi börja lägga golv på onsdag....
Väggarna är putsade och kaklet är satt....

Denna veckan är det mycket som händer...
På torsdag håller Anna visning av vårens kollektion från Pomp de Lux...

Fredag Lördag Söndag är det första helgen i mars, 
vilket innebär att caféet håller öppet....

Ha en fin måndag alla fina läsare...
Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Ohhh vilka fina och stämningsfulla bilder:). Får lust att bege mig ut i skogen imorgon för att plocka mig en bunt vackra kvistar. Men var hittar jag den underbara vasen/kannan? Den är bara så vacker:).

    Krya på er!

    SvaraRadera