onsdag, februari 27

Vårkänslor...

I butiken har jag satsat mycket på glas...
För att det är tidlöst, snyggt & passar in hos alla....
Så just nu har jag placerat kvistar lite överallt, på toaletten, i fönstret,
 i sovrummet & mitt på bordet...

Allt för att välkomna våren...
Här på bilden ser ni en kvist Spirea, den vanligaste vi plockar in är körsbär...
Min favorit är Magnolia...
Jag tycker de är vackrast när de står i knopp & 
är därför väldigt snål med vattnet...

Jag har fördelen med att ha ett väldigt stort Magnolia på tomten & 
kan därför unna mig en eller två kvistar...

Njut av att vi har en fantastisk tid framför oss...

Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Hittade just hit! Så fina bilder och så inspirerande. Jag älskar också magnolia. Vi är också bortskämda med att ha ett stort träd på tomten. Jag kommer att sakna det när vi flyttar i maj.
    Kram från
    Rebecca

    SvaraRadera