tisdag, februari 5

Nyheter till butiken & Caféet...



Nytt te till servering i caféet & försäljning i butiken...

Veckan fortsätter, jag sitter framför datorn med racksockar & fleece...
Detta hade jag inte planerat in i kalendern, att bli sjuk...
Men jag försöker göra saker som måste göras & vilar mellan...
Jag hatar att ligga på soffan och känner att detta är inte alls min grej....
Men jag lyssnar på kroppen  & hoppas att det snart är över....

Den 15 Februari öppnar upp butiken igen, denna helgen kör jag vår erbjudande & öppet i caféet...
Den 28 Februari finns barnklädesmärket Pomp de lux på plats, 
vill du komma förbi så hör av dig via mail eller sms....

Ha en fin tisdag....
Kram Kajsa 

1 kommentar:

  1. Ja man måste lyssna på kroppen, när den säger ifrån...Vila vila o åter vila!
    Ooh...ska bli spännande att se hur våren ser ut i butiken!...:)
    Kryapådejkraaam Git

    SvaraRadera