onsdag, februari 20

Veckan fortsätter...


Med både jobb & sjukdomar....
2013 har börjat med en massa sjukdomar, men nu har vi snart haft de flesta och då borde vi kunna
dra ett streck över sjukdomar vi haft för att slippa dem resten av året....
Jag försöker att skapa vår här inne på bästa sätt, med hjälp av lite kvistar tycker jag att det 
piggar upp lite....

Den vackra plåt tavlan har jag köpt av en leverantör, de hade dessa liggande som golv i
 deras monter på Formex... 
Förhoppningsvis hinner jag lägga in lite nya varor i butiken under dagen, men jag kan inte lova 
något då min lilla Alice är hemma från dagis & storebror inte kände att gå till fritids...

Senare idag firar jag min lilla syster som fyller år...

Ha en fin onsdag!!!

Stor KRAM till er från Mig...

1 kommentar:

  1. Plåten var det första jag såg på bilden
    Kanonfin
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera