måndag, september 6

Mitt badrum....








God Morgon Måndag....
Idag bjuder jag på lite bilder från vårt badrum, när vi köpte huset för tre år sedan var det ett kontor i detta rummet, vi bestämde oss för att ha ett stort badrum och det blev naturligt att välja detta rummet, både jag och min man är intresserade av inredning och min man är jätte duktig på att komma på bra planlösningar....
Så det blev ett badrum i jordnära färger med ett inbyggt badkar i mitten av rummet, bakom badkaret finns en stor härlig dusch....
Jag ÄLSKAR vårt badrum....
Ha en underbar dag......
Kram Kajsa

3 kommentarer:

  1. Älskar planlösningen! Det e så fint i ert badrum.
    Ses ikväll, ska bli mys med egentid med god mat o vin :) Behöver jag skriva att jag längtar :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen jättesnyggt! Och där har jag varit och kissat, på vår trädgårdsresa genom Skåne! Du bor på en helt magisk plats, Kajsa! Kram!

    SvaraRadera