söndag, september 26

Vårt Sovrum....





Jag tänkte visa lite bilder från vårt sovrum....
Detta rummet är en av mina favoriter....

Jag älskar min tapet, den är så där lagom, inte för mycket och inte för lite...
Björkar i ljusa toner....
De gamla bjälkarna har vi tagit fram och öppnat upp i nock för att få höjden....
Sängen kommer från ILVA och överkastet kommer från Hemtex....

Här ser ni mitt vitmålade golv som mannen överraskade mig med när jag kom hem från Stockholm för en tid sedan....
En bra start på en ny vecka, ha en underbar måndag....
Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt fint sovrum! Blir inspirerad! Vi håller på för fullt med olika projekt här hemma bl a byte av fönster. Så kanske en liten konstig fråga...Vad har ni för storlek på era fönster? Vi håller på att mäta och ska ha den modellen ni har men jag tycker att de mått vi tänkt känns lite stora...(110 x140). Storleken på era fönster såg så lagom ut. Du får gärna maila mig( anna_isidorsson@yahoo.se) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vackert!!!
    kram christin

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅ Jösses så fint ni har...helt otroligt ljuvligt. Vilken känsla.
    Ni måste ju sova hur skönt som helst i detta rum...
    Jag blir aldeles matt i hela kroppen,
    Du får nog komma hem hit och ordna upp mitt hem!!
    På riktigt!!!
    Hur stort än mitt intresse är för inredning...som är STORT...så får jag inte till det.
    Duktiga duktiga dig!!

    He en riktigt fin kväll
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Hej Kajsa!

    Nu har jag koll på alla tjejer som åker med den 16 oktober till dig. Jag har inte din mailadress men om du mailar den till petra.hogrell@mark.se så ska du få alla "ord" de önskar för dagen.

    Ha det gott
    Helenas syster Petra i Kinna

    SvaraRadera