lördag, september 18

Sköna Lördag....






Jag fick massa inspiration från Anna Malin med bloggen HELT ENKELT
Och fick en massa inspiration att visa er vad som har just färgen ROSA hos oss...
Jag har inrett Alice rum i vitt, creme och en härlig gammeldags rosa färg, skåpet målade jag i denna helt underbara färg och ångrar det inte en minut...
Precis lagom, inte för mycket och inte för lite....
Min Rosa Regnjacka är från NOA Noa och mina rosa gummistövlar.....
Rosa gör en glad på något speciellt sätt....
Ha en underbar Lördag
Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Min dotter har kommit över sin rosa period tyvärr.. Fast till mammans glädje är det mycket svart istället :)

    SvaraRadera
  2. Ååå så härligt fint rum!!
    Gillar också rosa, med måtta. Gärna gammelrosa!!
    Är det du som sytt kudde och täcke i vaggan?
    Jag blev super fräst i de tygerna. Var har du köpt de?
    Och Noa Noa regn jackan vart kan man få tag i denna pärlan??? Helsingör??

    Sista frågan Kajsa...Har du loppis varje helg med när butikan är öppen???

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Åh gud så fint!! Gillade den rosa nyansen!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder, tänka va mycket en rosa färgklick kan göra. Jätte fint

    SvaraRadera