torsdag, september 30

Axels rum....




Så här ser Axels rum ut.....
Svart, vitt, grått och lite natur material....
Sängen har jag placerat på två EU pallar för att komma upp lite från golvet.
Stegen är placerad mitt i rummet och leder upp till en liten koja som finns ovanför inbyggda garderoberna....
Griffelfärg har det blivit på garderobsdörrarna och på ena väggen hänger det vita canvasramar som Axel själv har ritat på med svart kolpenna....
En från 2008, en från 2009, en från 2010....Och fortsättning följer....
Små konstverk, som är fina att ha framme....

Nu ska jag hämta barnen och gå och fika hos en vän till Axel.....
Ha en underbar torsdag, solen skiner, så njut....
Kram Kajsa

3 kommentarer:

  1. Wow vad himla snyggt rum! Gillar färgerna och det syns verkligen att det är ett killrum - fräscht!

    Önskar dig en skön torsdagkväll!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  2. sååå fint han har det. Ett riktigt killrum det där.
    Gillar de utslängda Domino pjäserna...liv i rummet!!
    Du får verkligen till det.
    Hoppas allt är bra med er,
    Ha en skön Fredaaaag..underbart:)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Superfint! Härliga gråa nyanser. Blev riktigt fint med det vita golvet. Kan han klättra upp för stegen till nåt? Ser så ut!
    Tack snälla du för kommentaren! Ja jag kunde bli helt ifrån mig om inte aston sov när jag ville han skulle sova, precis som om det var hela världen. Galet! Men man lär väl sig av sina misstag, hoppas jag. Men ska tänka som du, kan alla andra så kan väl jag :).
    Tack igen!
    Ha en skön helg/ Jennifer

    SvaraRadera