fredag, juli 1

Kaffeservering......

Jag fixar & trixar och flyttar möbler och ändrar om....
För nu till helgen är det första helgen i månaden och då är mitt lilla cafe öppet på gården.....
Just denna helgen bjuds ni in till massaor av goda kakor, morotskaka, cheesecake och kladdkaka som är smaksatt med mjölkchocklad......
Så det är därför jag inte har varit så flitig med bloggandet denna vecka,
då jag har haft en massa att förberedda....
 Så jag hoppas ni kikar förbi till helgen, det sägs att det skall regna....
Mysigt, då får ni slå er ner inne i cafe delen, bläddra i några tidningar eller små snacka med varandra....

Ha en underbar fredag!!!! Kram Kajsa

7 kommentarer:

  1. Har faktiskt planerat en runda till just dig i helgen :) hoppas på fint väder dock! Ha de bäst! Åse

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig och njutbar upplevelse för alla sinnena.De små vintage sakerna jag köpte blev jätte bra här hemma.Ett smultronställe.
    Marika.

    SvaraRadera
  3. Om jag bara bodde närmare...

    SvaraRadera
  4. Tack! Det va underbart att strosa runt i din oas, mycket inspirerande! Kommer säker tillbaka igen... Åse

    SvaraRadera
  5. Tack för en jättefin upplevelse kommer absolut tillbaka, så mycke fint du hade.
    / N & E

    SvaraRadera
  6. Hade jag bott närmare så hade du fått ett besök av mig..utan tvekan:) Verkar hur mysigt som helst!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Tack för härlig inspiration!

    /anna

    SvaraRadera