tisdag, augusti 17

Jag är tvungen....



.....att visa mina nya Tolix stolar....
Håller just nu på att fixa en massa lite överallt i huset, är sugen på att hösten
skall komma så att man får börja tända ljus och krypa upp i soffan....
Jag har satt upp mina fina betonghyllor i köket och målat klaffbordet i den ljuvligaste grå färg...
Jag var tvungen att visa er....
Tyvärr kommer jag inte att sälja Tolix i butiken men jag har ett par över om det är
någon som är intresserad.....
Kram Kajsa
Och förresten har jag fått en Blogg Award av käraste

6 kommentarer:

  1. Pris? Färg? Modell? Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Frågar det samma som Christin...
    Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blogg! Gittan och Bosse var hos oss igår och då visade Gittan mig din blogg. Jag kommer att titta in då och då för inspiration och för att kolla in dina produkter. Hälsningar Britt-Mari Augustsson

    SvaraRadera
  4. Åh jag älskar tolixstolarna! Tyvärr ska vi inte köpa något förens huset är färdigrenoverat och det är kanske lika bra så det passar in senare! Kram

    SvaraRadera
  5. Christin o Helena.....
    Chair A är modellen och färgen är den som är mörkare grå... Jag öppnar butiken på söndag igen efter lite ledigt, är ni intresserade så kom gärna förbi....
    Britt-Mari....
    Roligt att du kikade in hos mig, här får du hänga med på en härlig resa, allt ifrån inredning trädgård och härliga bilder på mina busiga barn....Hoppas vi ses snart igen...
    Tack för era kommentarer... Ni anar inte hur glad jag blir..... Kram Kajsa

    SvaraRadera
  6. Vilken fin färg på klaffbordet. Jag ska också måla ett bord men de är så svårt att hitta rätt nyans. Vilken färg använde du?

    SvaraRadera