måndag, augusti 9

Lekrummet....





Nu är barnrummet nästan klart.....
Jag har använt mig av svart vitt beige rosa och tusen olika färger på alla leksakerna.....
Jag ville inte ha det för tjejigt och inte heller för killigt.....
Alice älskar sitt nya kök....
Och Axel tycker det mest är spännande med att man faktiskt kan gömma saker som
Alice inte får röra..... I alla lådor....
Nu väntas lite städning i Källaren och sen är det snart dags att visa lite bilder från
min nya tvättstuga.....
Ha en underbar dag, igår var jag på Magasin 36....
Jag har bara en sak att säga....
I`m in Love

2 kommentarer:

  1. Hej Kajsa!

    Så fint det har blivit, visst blev man helt såld på magasin 36.....
    tänk så häftig studiorna där uppe kommer bli....
    såg du alla ljusen, på ugnarna....

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. Oj vad fin tdu gjort i barnrummet! Fina koppar! Ser fram emot bilder på tvättstugan!

    Ha en bra vecka!

    kraamizar aka

    SvaraRadera