måndag, augusti 30

Mitt Kök




I mitt kök ser det ut så här just nu....

Gammalt Klaffbord som blivit ommålat i en härlig grå färg, Vita Tolix stolar och betonghyllor från min Butik.... Köket kommer från Ballingslöv och just nu ligger det ekbänkskivor.... Har inte mage till att byta ut 3 år gamla bänkskivor.... Men i drömmen och lite längre fram i framtiden ligger där betong även där....

Idag har jag haft härligt besök av två tjejer som helt enkelt är tokiga i inredning.... Madde som har Stilinredningochdesign och AnnaMalin som har Heltenkelt

Tack tjejer för en härlig förrmiddag med massor av snack och gott sällskap....

Ha en underbar måndag kväll..... Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Fint kök! Vårt ser likadant ut...(men det är IKEAS ädel vit) Har också stort fönster vid vasken och ekbänkskiva! =)

    SvaraRadera
  2. Tack själv fina du! Så mysigt!

    Nu har jag planterat sophora ,så fina.
    Skrattar när jag tänker på din betoning ha ha

    Största kramen till dig

    SvaraRadera
  3. Tack för allt!
    Alltid lika trevligt och ert hus är det finaste fina.

    Vi ses senare i höst ;)

    kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Vad fint ni har det, älskar klaffbordet!

    SvaraRadera