torsdag, augusti 12

Livet på landet.....


Jag är lycklig....
Att bo på landet som vi gör är det bästa....
Just nu är jag helt lycklig över att kunna gå ut i köksträdgården och plocka ihop
en massa vackra och goda grönsaker....
I går åt vi lax och till den serverades potatis, morötter, sockerärtor, bönor
tomater, röd lök och mangold i en härlig kombination....
Och allt kom ifrån vår köksträdgård....
Jag är överlycklig att vi äntligen tog beslutet att göra en stor härlig köksträdgård....
Och jag är lycklig över att jag bor som jag gör....
Kanske långt ut för många men jag ÄLSKAR det....
Ha en underbar dag!


Kram Kajsa


2 kommentarer:

  1. ...drömmer om ett liv på landet, med djur och en stor härlig grönsaksodling!!

    Växte upp så, men bor nu i betongdjungeln! Men det finns massor av bra med storstan också... skulle nog helst vilja ha en liten bit av landet mitt i stan!

    Någon åt upp det mesta i mitt land, så jag har beställt ekologiska grönsaker hem till dörren i stan. Ha det gott, hälsningar Monica

    SvaraRadera
  2. Hääärligt! Hoppas allt e bra med er allihop!

    Många kramar Jill

    SvaraRadera