söndag, augusti 1

Semester....

Vad har ni för er på er semester......
Vi i vår familj hittar nya projekt och är just nu i full gång med att ändra....
Tvättstugan, lekrummet och kontoret.....
Både jag och min man är nog lite knäppa, för så fort vi inte har några större saker som måste fixas så hittar vi på nya projekt.....
Kontoret flyttar upp på andra våningen och lekrummet får större yta.....
Samtidigt är vi i källaren och fixar där, jag håller på att göra tvättstugan lite mysigare...
Kameran vill inte som jag därför tar det ett par dagar innan bilder kommer.....
Nu är vi inne i Augusti....Gud vad tiden spinger i väg....
Kram Kajsa

2 kommentarer:

  1. Hej kajsa....

    Några större projekt har det inte blivit denna sommar, jag vet inte, man var mer aktiv när barnen var små konstigt nog. Idag har vi varit en runda i Mölle och Höganäs, ätit gott och tittat på alla vackra hus m.m. Vädret blev ju jätte fint....

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för senast!
    Så himla generös du är! Björnbären har kommit i jorden och ska nog repa sig, tomaterna var guda goda och tvålen gör rent hus!
    Ska lägga upp ett inlägg om vitlöksrivaren nu!
    Kram Christin

    SvaraRadera