lördag, juli 16

Gästtoaletten i butiken.....

För ett tag sedan fick vi för oss att vi skulle göra en toalett till mina kunder som kommer och besöker mig...
Vi hade snålt med tid och därför tog vi det som vi hade stående i ladan....
Ett gammalt bord som vi sågade av två av benen fäste i väggen...
En gammal zinkbalja som passade perfekt som handfat & till blandare blev en köksblandare
för att få rätt höjd... Toaletten har blivit en oas, så om ni kommer och besöker butiken, måste ni låna toaletten..... Förra helgen kom det ett helt gäng med tjejer, de skulle inte handla, de ville bara kika på toaletten.... Så därför bjuder jag på lite bilder från just toan....
Idag väntar en Lördag, jag håller öppet i butiken, igår kom det en pall från
Tine K som måste packas upp, kuddfodral och de vackra krukorna med rändor kom.....

Hoppas ni får en mysig dag.....

Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Du är duktig med detaljer och jag gillar dina bilder!

    Utlottning hos mig: http://bondjantan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. I really like your blog, wonderful pictures you make !!

    Please be welcome to take a look at my blog ...

    greetings from Gea

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin toalett! Så läckert! Den måste jag kika in på när jag kommer förbi i sommar :)
    Allt gott!

    SvaraRadera
  4. Ååååhh, så mycket fint du visar!

    Kram Mia

    SvaraRadera