måndag, juli 18

Lite nytt till Alice....

 I förra veckan var det lite dåligt väder, och när det är dåligt väder så får jag sådan lust
att fixa och ändra här inne.... Så det blev övervåningen som fick sig en make over....
Möbler byttes ut, ändrade plats och vips så känns det som allt är helt nytt....
Först ut är Alice rum, här fixades en riktig madrass, lite målarfärg och
en liten bänk fick ta plats på hennes rum, jag flttade även upp Tine K matta i färgen Kit,
som gjorde sig super bra, då ena fondväggen är i latte....
Idag har det röjts i källaren, för i slutet av augusti skall jag hålla loppis,
så innan dess måste allt rensas ut, så jag har något att sälja.....

Ha en underbar tisdag.... Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Så fint hon har det inne hos sig lilla Alice :)Sängen är en favotit och det där gungfåret är bara för gulligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint! Älska skåpet!!!
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  3. Så fint hon fått tösen din. Att hålla loppis är ingen dum idé. Det borde jag också göra.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Så fint Alice har fått i sitt rum! Jag tycker så mycket om den där dimrosa färgen=)

    Vilken fin blogg du har, jag har alldeles missat att du har en blogg.

    Önskar dig en fin torsdag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera