torsdag, juli 28

Min Alice...

Nu har vi sommarlov & dagarna fylls med lek och spring....
Härom dagen satt Alice och skapade konstverk i köket, jag tror nog allt det bor
en liten konstnär i denna lilla bestämda dam....
Idag är det torsdag och då tänkte vi att vi skulle fixa inför helgen och besöka någon rolig loppis....
Förresten tänkte jag bara påminna er om att jag kommer hålla loppis sista helgen i Augusti....
Då tänkte vi öppna upp ladan och jag har rensat i skåpen här inne.....
Hoppas ni får en skön Torsdag!!!!

Kram Kajsa

2 kommentarer:

  1. Vilken söt liten sockertopp!
    Ser kul ut att "kladda" lite!

    Ja loppis, den vill jag inte missa, är det start lördagen då? Vilken tid??????

    Ha det bra

    Maria

    SvaraRadera
  2. Skapande med stor koncentration.
    Ha en toppen vecka!
    / Kia

    SvaraRadera