måndag, juli 4


Lavendel…

Nu är vi här, mitt i sommaren alltså....
Som jag har längtat, nu får vi inte glömma bort att NJUTA....
För det går så fort, just idag måste jag klippa lavendel och torka i små buketter.....

Måndag morgon, ny vecka och nya möjligheter....
På schemat idag är det köksträdgården som skall få sig en omgång, för det är nämligen så att
det skall göras ett repotage där....
Det är perfekt när det skall visas upp för någon, för då är man "lite" tvingad till att hitta tid att fixa...
Så igår var mannen & jag ute när barnen hade somnat och rensa ogräs och fixade det sista....
Underbart lugnt & tyst, vi gick där tills regnet kom, bara han & jag....
Just det är ett tillfälle att NJUTA av....

Ha en fin Måndag..... Kram Kajsa

8 kommentarer:

  1. Åhhh, det finns inget vackrare än lavendel!!!

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Stod i går och beundrade den fina häcken, älskar lavendel!!!
    Tack för igår, alltid lika kul att komma förbi. Man får så mycket inspiration från er, gud ni är grymma!

    Ha det bra

    Kram

    Maria

    SvaraRadera
  3. Så kul med ett repotage. Lycka till!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Vackert! Kan tänka mig att det doftar underbart! Jag gillar faktiskt att rensa ogräs (ja i måttliga mängder iallafall), det är avkoppling för mig!

    Din blogg är en av mina favoriter och därför har du nu en award att hämta hos mig om du vill!

    Hoppas du har en fin dag!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  5. Wow vad himla fint, sååå vackert!!!!! Vill också ha en sådan där superfin lavendelhäck!!!! :)

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Hej !
    Vad fint det var med lanvendelhäcken till
    huset. Kanon./ Christina

    SvaraRadera
  7. Lavendel är fantastiskt fint och det doftar ju ljuvligt. Din blogg och butik ger mig enormt mycket inspiration. Kram Å
    http://blomsterdrommar.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Så vakert med Lavendel. Doften är underbar.

    Ha det fint

    SvaraRadera